blanco hoofd banners

Veelgestelde vragen

Levering en garantie Keter Benelux B.V.


Wat is de levertijd van mijn artikel(en)?

  • Keter Tuinstoel Alpine Adirondack: Binnen 5 werkdagen.
  • Keter Loungeset California Chaise Longue: De vervoerder van Keter Benelux B.V. zal na plaatsing van de order via e-mail contact opnemen zodat er een bezorgafspraak naar wens gemaakt kan worden.

Krijg ik een bevestigingsmail?
Ja. Deze wordt gestuurd door Albert Heijn.

Krijg ik een Track & Trace code?
Ja. Zodra het pakket is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een Track & Trace code via de mail zodat je kan zien wanneer je bestelling precies geleverd wordt.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
De Tuinstoel en de Loungeset worden vanuit twee verschillende magazijnen verzonden. Wanneer je twee dezelfde producten besteld, dan is de normale werkwijze dat meerdere producten tegelijkertijd worden verstuurd. Mochten daar uitzonderingen op zijn dan wordt dit vermeldt of wordt er contact gezocht.

Wat zijn de verzendkosten?
Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd.

Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?

  • Keter Tuinstoel Alpine Adirondack door DHL.
  • Keter Loungeset California Chaise Longue door Brinks.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat moet ik doen?
Graag contact opnemen met de klantenservice van Keter Benelux B.V. via ecommerce_nl@keter.com. Dan zorgen wij dat dit voor je wordt opgelost.

Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven, wat moet ik doen?
Graag contact opnemen met de klantenservice van Keter Benelux B.V. via ecommerce_nl@keter.com. Dan zorgen wij dat dit voor je wordt opgelost.

Kan ik mijn order nog annuleren?
Zo lang je bestelling nog niet verzonden is, kun je je bestelling nog annuleren. Neem in dit geval contact op met de klantenservice van Keter Benelux B.V. via ecommerce_nl@keter.com. Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of een afspraak voor een ophaalopdracht maken.


Retourvoorwaarden Keter Benelux B.V.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Voor het retourneren van een pakket dien je contact op te nemen met de klantenservice van Keter Benelux B.V. via ecommerce_nl@keter.com. Er zal dan een afspraak ingepland worden voor een ophaalopdracht. Om het transport goed te laten verlopen vragen wij je om het artikel in originele verpakking te houden. Het artikel dient compleet, onbeschadigd en ongebruikt / ongemonteerd te zijn. Retourneren binnen 30 dagen is altijd gratis.

Binnen hoeveel dagen kan ik het product retour sturen?
Retourneren binnen 30 dagen is altijd gratis.

Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van het artikel?
Retourneren binnen 30 dagen is altijd gratis.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Voor het retourneren van een pakket dien je contact op te nemen met de klantenservice van Keter Benelux B.V. via ecommerce_nl@keter.com. Er zal dan een afspraak ingepland worden voor een ophaalopdracht. Om het transport goed te laten verlopen vragen wij je om het artikel in originele verpakking te houden. Het artikel dient compleet, onbeschadigd en ongebruikt / ongemonteerd te zijn. Retourneren binnen 30 dagen is altijd gratis.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Graag contact opnemen met de klantenservice van Keter Benelux B.V. via ecommerce_nl@keter.com. Dan zorgen wij dat dit voor je wordt opgelost.

Wat zijn de garantievoorwaarden? Waar kan ik deze vinden?
Op beide producten zit 2 jaar fabrieksgarantie.

Is het mogelijk om klanten na de wettelijke retourtijd van 30 dagen nog te verwijzen naar jullie als zij een product willen retourneren, of moet de klantenservice van Albert Heijn aan klanten melden dat het na de wettelijke retourtijd niet meer mogelijk is om het product te retourneren?
Keter Benelux B.v. geeft 30 dagen bedenktijd en dus heeft de klant 30 dagen de tijd om het artikel retour te sturen.


Contact Keter Benelux B.V.

E-Mail: ecommerce_nl@keter.com
Social Media: https://www.facebook.com/keterbnl
Handelsnaam: Keter Benelux B.V.
Website: https://global.keter.com/bnl_nl/
Adres: Ericssonstraat 17, 5121 MK Rijen
Kamer van Koophandel: 18077759
BTW nummer: NL814231111B01
Algemene voorwaardeb: https://global.keter.com/be_nl/gebruiksvoorwaarden